Voor de eerste keer geweest, omdat ik verhuisd ben. Prima geknipt, geen poespas en vriendelijk behandeld. Ik ga de volgende keer weer!
Styling door Johanna•Vrouwen knippen
Geerjanne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is makkelijk een online afspraak te maken.
De eigenaresse is vriendelijk,geduldig en er komen mooie gesprekken tot stand .
En niet geheel onbelangrijk ze luistert goed naar wat je wensen zijn en knipt fantastisch.
Dus wat mij betreft een aanrader🤗
Gr.Mylene