Super aardige meid en heel goed geholpen!
Top zaak.
Freba•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was de eerste keer voor mij. Niet te wit. Helemaal goed.
Gert•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was zoals ik verwacht had, een bijzonder mooi resultaat. Heel vriendelijk meisje wat je helpt. Absoluut een aanrader, met name het resultaat. Ik ga over 4 maanden weer om het bij te houden.
Pauline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met het resultaat na 1 bezoek.
Helemaal voor deze prijs. En super aardig meisje die mij geholpen heeft.