een zorgvuldige en prima manicure met toewijding en zorg, zoals ik van Tanya gewend ben. Ik kom al jaren bij haar, en elke keer ben ik weer verrast over haar professionaliteit. ik kan haar van harte aanbevelen
Behandeling door Tanya•Manicure
Kitty•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Xx
Behandeling door Tanya•Pedicure
Chris•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Als altijd super behandeld door Tanya, ontspannen, professioneel en betaalbaar