It’s our 5th appointment with Matteo and he really is fast and precise. His warm and kind approach to mine 3 year old is wonderful. The staff is also very kind and kids friendly.
Styling door Matteo•Kinderen knippen
Merdjina•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Easy, professional, did exactly what I asked for
Styling door Karol•Mannen knippen
Ell•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie barberzaak met vriendelijk personeel. Laat altijd hier mijn haar knippen en ben zeer tevreden.