Great place! Highly recommended! All barbers super friendly! Thanks Matteo!
Styling door Matteo•Mannen knippen
Szymon•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Matteo•Mannen knippen
rik•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Yusuf•Mannen knippen
rik•4 maanden geleden
Geverifieerde review
perfect
Styling door Matteo•Mannen knippen
Vitali•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Top ervaring bij deze kapperzaak. Je wordt meteen vriendelijk ontvangen en er wordt echt geluisterd naar wat je wilt. De kapper werkt nauwkeurig, neemt de tijd en het resultaat is elke keer strak en verzorgd. De sfeer is relaxed en professioneel tegelijk. Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar kwaliteit en aandacht.