Excellent customer service, extremely welcoming. And consistently happy with the haircuts
Styling door Yusuf•Mannen knippen
Liam•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb Afasie
Styling door Matteo•Mannen knippen
Har•5 maanden geleden
Geverifieerde review
My aging pate thanks Matteo - top job as always 🙏
Styling door Matteo•Mannen knippen
Vivek•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Na lang zoeken eindelijk een Barber gevonden die luistert naar mijn wensen. Ik heb goede ervaringen met alle kappers hier. Nu alweer 2 jaar vaste klant plus ik krijg altijd complimenten uit mijn privé omgeving dat mijn haar er goed uitziet. Ze zijn hier altijd vriendelijk 👍🏻
Styling door Matteo•Mannen knippen
Roberto•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Top kapper. Altijd netjes en heel vriendelijk. Behulpzaam en ze werken erg secuur.