Always friendly, welcoming, efficient. Matteo remembers my haircut preferences.
Styling door Matteo•Mannen knippen
Vivek•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I've been going to Teffo for years. They're customer oriented, fun and, most importantly, skilled and talented guys. I always left with a smile and a perfect haircut.
Styling door Matteo•Mannen knippen
Marco•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Matteo was super nice and helpful!
Styling door Matteo•Mannen knippen
Vigen•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Very good.
Styling door Yusuf•Kinderen knippen
Fortunella•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Het is een hele goede kapper want ik word er vaak heel erg goed gezet