Prettige sfeer zeer gastvrij personeel. Matteo is een topper, luistert goed naar wat de klant wilt, is altijd aardig en je kan als je wilt een goed gesprek met hem voeren
Styling door Matteo•Mannen knippen
Soeriskumar•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben supertevreden over mijn afspraak bij Teffo Barbershop! Lucas heeft mijn haar en baard perfect verzorgd. Hij luistert goed, werkt netjes en is super vriendelijk. De sfeer in de zaak is relaxed en professioneel. Alles was goed geregeld en ik kreeg ook nog tips mee voor thuis. Echt een top ervaring, ik kom zeker terug en raad Lucas aan iedereen aan!
Styling door Teffo Barbershop•Mannen knippen
Ogun fil•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en goed gesprek
Styling door Matteo•Mannen knippen
Thomas•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice atmosphere, friendly staff, paying attention to detail.
Styling door Teffo Barbershop•Mannen knippen
Apostolos•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Matteo is een fijne stylist die met een leuk gesprek ook een mooi contact legt. Ik was na afloop onwijs blij met het trimmen en stylen van de baard