Hele fijne salon met rustige sfeer. Ben er nu een paar keer geweest met steeds een andere masseur en ze zijn allemaal goed!
Behandeling door Oi•Ontspanningsmassage
Machteld•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb nu twee keer hier geweest en ben heel tevreden. Hele fijne sfeer en goede massage! Het enige wat beter kan is de luchkwaliteit. Dat is ook heel belangrijk voor de mensen die daar werken. Ik zal een tip sturen via de mail. :-)
Verder warm aanbevolen!
Behandeling door Ning•Ontspanningsmassage
Hilde•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag bij deze salon. De ontvangst is altijd gastvrij en verwelkomend. De masseurs zijn professioneel en weten duidelijk wat ze doen! Communiceren is soms wat lastig, maar we komen er altijd wel uit. kanttekening; de laatste 2 keer dat ik deze salon bezocht stopte de masseur te vroeg. De laatste keer werd ik helaas te laat opgehaald. Mijn Massage zou 18:30u starten. Ik lag uiteindelijk pas 18:35u op de massagetafel en de masseur stopte om 1 minuut voor 19:00u! Op 30 min maakt dat uit!
Rug-, schouder- en nekmassage
Froukje•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel goede massage gehad, heel erg klantvriendelijk en leuke humor.. Tot de volgende keer..
Behandeling door Sarika•Rug-, schouder- en nekmassage