Ik vond het een hele fijne behandeling. Bee heeft me goed behandeld. De pijnen in m'n zij en onderrug zijn verminderd. Mijn nek en schouders zijn er nov wel maar dat gaat niet in 1 x weg. Tijdens mijn verblijf vorig jaar in Thailand diverse massages gehad. Deze massage was vergelijkbaar met één van ze.
Helemaal perfect zou het zijn als ik terugkoppeling krijg na de massage van de behandelde plekken.
Behandeling door Bee•Thaise massage
Angelique•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Da is a very polite and experienced masseuse. She is very attentive and caring. I have recommended this place to many of my friends. They really love this place.