Mijn baby heeft heerlijk ontspannen in het badje gezeten. Daarna hebben we hem in alle rust gemasseerd. De eigenaresse is een hele lieve en rustige dame die ervoor zorgt dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Super nette en schone Babyspa.
Saskia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele leuke ervaring! De medewerkster was erg kalm en relaxed, waardoor onze kleine snel op haar gemak was. Aan te raden om cadeau te geven bij een babyshower of kraambezoek.
Shy•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ons dochtertje en wij hebben genoten van de spa sessie. Fijne persoonlijke aandacht, er werd ook echt de tijd voor genomen. We komen nog een keer terug!
Samantha•11 maanden geleden
Geverifieerde review
IK VOEL MIJ ZOOO THUIS !!
Dit is nu onze 2e keer en we hebben voorlopig nog een aantak afspraken staan
Julide •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne privé sessie. Werd echt de tijd voor ons genomen en voor de kleine om te wennen :)