Het was een hele en ontspannen plek. Onze dochter heeft genoten, de mevrouw die ons begeleiden was ook heel rust en lief! zeker een plek om nog vaker terug te gaan.
Demi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een super mooie, fijne en intieme locatie om je baby een spa ervaring te geven. Hij heeft ontzettend genoten en wij zouden graag nog eens langskomen voor de ultieme ontspanning. Dankjewel!
Anne-Sophie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig leuke ervaring en wat een leuke vriendelijke benadering naar ons en onze dochter. We komen zeker nog terug voordat ze te oud is.
Barbara •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk ontvangen, relaxte sfeer er werd de tijd genomen. Mijn dochter heeft genoten en daardoor wij ook. Wij komen zeker terug