Het was een hele fijne & bijzondere ervaring. De sfeer binnen is rustig en fijn, alles ziet er super verzorgd uit. Er wordt met zoveel liefde en aandacht naar je kleintje gekeken en ingegaan op de behoefte die zij laat zien. Mijn kleine meid heeft echt volop genoten en was helemaal ontspannen naderhand.
Cheryl •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke medewerker! Echt super ervaring!
Elizca•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke ervaring voor ouder en kind!
Demy •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring! Nette zaak en erg lief met ons zoontje.
Britt•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel leuk ontvangen! Eigenaar stelt je gelijk op je gemak, voelde meteen vertrouwd. Mijn zoontje heeft heerlijk genoten!