Ik vond het super! Niet dat het lekker was maar het is voor het goede doel. En degene die mij heeft behandeld was super duidelijk in haar uitleg dus dat was ook fijn! Op naar een mooie huid met wat minder lijntjes 😅😊
Marion•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik stond voor een dichte deur dus afspraak heeft niet plaats gevonden
Monique•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne en gezellige en uitgebreide gezichtsbehandeling gehad van Rana .Bedankt
Leonie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne Tesla Med behandeling gehad vandaag en gelijk al een heel mooi resultaat. Super leuk ook dat je de voor en na foto's krijgt. Voor herhaling vatbaar!!
Claudia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was super fijn om behandeld te worden door Sibel! Ik kom snel terug! Liefs, M