zoals vorige keren, prima voorlichting. professionele en prettige behandeling.
M.v.•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom zeer prettig!
S.O.•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een heerlijke gezichtbehandeling bij Sibel, heerlijk kunnen ontspannen.
R.C.•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn 1e afspraak bij de beautyclub. Alles verliep lekker snel en soepel.
Het resultaat is ook top.
Wat ik vooral erg prettig vind, en wat ik bij andere klinieken wel heb ervaren, ze komen niet met allemaal ongevraagde ideeen en tips wat ik allemaal kan doen om er beter uit te zien :) Ze proberen dus niet het geld uit je zak te kloppen, super! Ik blijf hier zeker komen en zo het een ieder aanraden. Keep up the good work.