The Beauty Club Reviews

Pastorietuin 23, 3111KL Schiedam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
592 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het was heerlijk en ontspannend...
zoals vorige keren, prima voorlichting. professionele en prettige behandeling.
Wederom zeer prettig!
Weer een heerlijke gezichtbehandeling bij Sibel, heerlijk kunnen ontspannen.
Het was mijn 1e afspraak bij de beautyclub. Alles verliep lekker snel en soepel. Het resultaat is ook top. Wat ik vooral erg prettig vind, en wat ik bij andere klinieken wel heb ervaren, ze komen niet met allemaal ongevraagde ideeen en tips wat ik allemaal kan doen om er beter uit te zien :) Ze proberen dus niet het geld uit je zak te kloppen, super! Ik blijf hier zeker komen en zo het een ieder aanraden. Keep up the good work.
64
1
64
65
66
91
66