Was weer heerlijk, jammer dat deze behandeling kort was
G.D.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vond het fijn dat er zoveel tijd en aandacht aan me werd besteedt en vooral de uitleg van de behandeling en wat ik moest doen om na de behandeling het gewenste resultaat te bereiken, erg prettig dus
G.K.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst, goede uitleg over de behandeling en een mooi resultaat
E.R.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne en ontspannende detox peeling heb ik gehad! Bijzonder goede uitleg over de producten en behandeling! Tot snel!