Ik was wel wat verrast door de extra kosten die ik las op de factuur i.v.m. meer tijd.
P.K.•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind Sibel zorgvuldig en professioneel werken. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Als ik mijn PMU moet bijwerken in de toekomst kom ik zeker terug bij de Beauty Club!
G.R.•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Afgelopen vrijdag 3 plekjes bindweefsel en een moedervlek laten verwijderen bij Sibel. Was een beetje zenuwachtig maar viel allemaal mee. Sibel is altijd heel attent en stelt je op je gemak.
F.S.•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Sibel wat ben ik toch ontzettend blij met jou. Mijn huid is nog nooit zo mooi geweest sinds ik bij jou kom. Je producten zijn geweldig. Jij bent vakkundig, lief en je voelt heel goed aan wat ik wil.
Nogmaals dank je wel.
Liefs