Heel erg bedankt Sibel! Het was weer heerlijk! ik voel me helemaal uitgerust:) tot juni weer! ik heb heel veel zin in:)
R.C.•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer fantastisch Sibel
C.S.•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk verwend. Er wordt echt de tijd genomen om je te laten genieten
M.P.•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super bedankt Sibel!!! Heel erg blijmee! Ik ga iedereen naar jou sturen! Ik voel helemaal ontspannen ❤️❤️❤️ Ik heb heel erg zin in in onze volgende afspraak😊😘
R.C.•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
We houden dit er heerlijk fijn in! :-))) Liefs en XX van Stridje