Ik vond de behandeling en alle informatie die ik kreeg heel fijn. Ik heb al een volgende afspraak staan dus dat zegt genoeg! ;-)
J.v.•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk. Ik krijg hele goede adviezen.
B.H.•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel goed. Je neemt de tijd voor mij aangezien ik veel wil weten moet je daar maar geduld mee hebben. Super bedankt tot snel. liefs xx Elice
E.S.•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
super geholpen goede uitleg en mijn huid voelt heerlijk . Nog een goede nabehandeling zodat ik niet als een rode kroot over staat ging top.. tot de volgende keer
i.S.•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke uitleg over behandeling en de vervolg behandelingen