Ik kom regelmatig bij Beauty Escap voor een BIAB-behandeling en elke keer ben ik weer supertevreden. Alles wordt netjes en hygiënisch uitgevoerd en mijn nagels zien er telkens verzorgd en strak uit.
S•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en professioneel! Een echte aanrader
Behandeling door Nagelstyliste•Gellak pedicure
Irie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben nog niet lang klant bij The Beauty Escape, maar ik weet nu al dat ik hier vaak terug zal komen. Ze is ontzettend vriendelijk, fijn om mee te praten en laat me altijd helemaal op mijn gemak voelen. Ze is super goed in haar vak en maakt mijn nagels precies zoals ik het wil. Ik loop hier elke keer weer met een lach de deur uit!
Nisa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke dame! Ze belde me zelfs toen ik wat later was en heeft me alles rustig uitgelegd en begeleid. Mijn nagels zien er netjes en verzorgd uit. Zeker een aanrader!”