Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mevr.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een super fijne behandeling gehad
Heel lang niet geweest, echt weer heel fijne en zachte huid
Dankjewel 🥰
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Hazel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd super tevreden en blij als ik bij Nathalie ben geweest. En mijn huid ook...die straalt en voelt goed gevoed. Prachtige wenkbrauwen en een big smile na de heerlijke behandeling. Verzorgd en ontspannen wandel ik weer naar buiten en waardeer het extra nu ik zo lang moest wachten om weer bij Nathalie te komen.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Neelam•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer gehecht aan de behandelingen van Nathalie.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mevr. Lioe Liem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect result as always. Can't wait for next time