Fijne salon met persoonlijke aandacht, professioneel, goede hygiene, keurige uitrusting. Ik kom hier al een paar jaar om mijn wenkbrauwen te laten harsen, altijd erg tevreden naar huis!
Behandeling door Nathalie•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt top!
Behandeling door Nathalie•Wenkbrauwen - threaden
Maxime•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer heerlijk!
Behandeling door Nathalie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Jessika•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie doet al jaren mijn schoonheidsbehandelingen, zelfs toen ik in een ander land woonde bleef ik bij haar terugkomen. Zij is heel kundig, respecteert je wensen, geeft goed advies en is heel professioneel.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Edis•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie is geweldig. Verzorgd, attent, vriendelijk en goed in wat ze doet.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen