The beauty kitchen Reviews

Chopinstraat 15, 4837BD Breda

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
32 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Als je een mooie en goede kwaliteit nagels wilt.! Dan moet je bij beauty kithchen zijn en ik garadeer je dat je naar buiten gaat met mooie nagels.
Ruim een jaar laat ik mijn nagels door Nikki doen en ik wil nooit meer anders. Ze werkt rustig, precies en professioneel, en denkt altijd mee over kleur. De gellak blijft bij mij wekenlang prachtig zitten en ik krijg er telkens complimenten over. Ik ben zó blij met haar!
Ik vind Nikki een warme en gastvrij persoon die ook nog vaktechnisch is. ze dtelt je gauw op je gemak
Een hele leuke nagelstyliste die je gelijk op je gemak stelt. Het is ook een gezellig klein studiootje. Ze is heel vakkundig en zeker voor herhaling vatbaar
Hele fijne salon. Blij met mijn mooie nagels en Nikki is ook erg gezellig!