Als je een mooie en goede kwaliteit nagels wilt.! Dan moet je bij beauty kithchen zijn en ik garadeer je dat je naar buiten gaat met mooie nagels.
Nicolle•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ruim een jaar laat ik mijn nagels door Nikki doen en ik wil nooit meer anders. Ze werkt rustig, precies en professioneel, en denkt altijd mee over kleur. De gellak blijft bij mij wekenlang prachtig zitten en ik krijg er telkens complimenten over. Ik ben zó blij met haar!
Felicia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vind Nikki een warme en gastvrij persoon die ook nog vaktechnisch is. ze dtelt je gauw op je gemak
Alice•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele leuke nagelstyliste die je gelijk op je gemak stelt. Het is ook een gezellig klein studiootje. Ze is heel vakkundig en zeker voor herhaling vatbaar
Behandeling door Nikki•Gelnagels
Alice•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon. Blij met mijn mooie nagels en Nikki is ook erg gezellig!