Zoals altijd top! Nette salon, mooie kleurtjes, goeie service, brengt de biab netjes aan (niet te dik/niet te dun) incl Russian manicure! Keer op keer een tevreden klant :)
Mardjan•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom inmiddels al een paar jaar bij Paressa en ben elke keer weer super tevreden. Mijn nagels zien er altijd prachtig uit en blijven lang mooi. Wat ik vooral fijn vind, is dat ze overal voor openstaat - of ik nu met een nieuw idee kom of weer iets heb gevonden op Pinterest dat ik graag wil proberen. Ze denkt altijd mee en het resultaat is elke keer weer top.
Kortom: altijd mooie nagels, gezelligheid en vakwerk. Echt een aanrader! 💅✨️
Jacqueline•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Professioneel. Geen standaard behandeling. Top stylist
Bianca•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne manicure. Mijn nagels en handen zijn weer optimaal verzorgd. Als altijd.