De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
44 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Werd goed geholpen. Leuke vrouw en ik zal zeker nog een keer komen!
Sunna heeft mijn wenkbrauwen prachtig gethread en ook geverfd. Ze keek goed mee naar mijn gezicht en maakte mijn wenkbrauwen ook passend. Ik kom zeker terug!
Mooie locatie, vriendelijke dame en bijna pijnloze threadbehandeling.
Ik ben supertevreden over mijn ervaring bij Salon The Bestie’s in Rotterdam! Ik ben hier geweest voor het epileren en verven van mijn wenkbrauwen en het resultaat is echt prachtig. Ze nemen de tijd, luisteren goed naar wat je wilt en werken heel nauwkeurig. Mijn wenkbrauwen zien er strak, natuurlijk en perfect in vorm uit. Daarnaast is de salon gezellig en voelde ik me meteen op mijn gemak. Absoluut een aanrader, ik kom hier zeker terug!
Mijn wenkbrauwen zijn mooi strak geëpileerd
1
1
2
34
9
3