Werd goed geholpen. Leuke vrouw en ik zal zeker nog een keer komen!
Behandeling door Suna•Wenkbrauwen - threaden
Sim•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Sunna heeft mijn wenkbrauwen prachtig gethread en ook geverfd. Ze keek goed mee naar mijn gezicht en maakte mijn wenkbrauwen ook passend. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Suna•Wenkbrauwen - threaden
Maria-José•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie locatie, vriendelijke dame en bijna pijnloze threadbehandeling.
Behandeling door Suna•Wenkbrauwen - threaden
Nadia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben supertevreden over mijn ervaring bij Salon The Bestie’s in Rotterdam! Ik ben hier geweest voor het epileren en verven van mijn wenkbrauwen en het resultaat is echt prachtig. Ze nemen de tijd, luisteren goed naar wat je wilt en werken heel nauwkeurig. Mijn wenkbrauwen zien er strak, natuurlijk en perfect in vorm uit. Daarnaast is de salon gezellig en voelde ik me meteen op mijn gemak. Absoluut een aanrader, ik kom hier zeker terug!