Ik ben super super blij met het resultaat. Vanaf binnenkomst was er meteen een warme welkom en klik. Gedurende behandeling werd er continue gevraagd of alles naar wens verliep. Ik raad mensen aan om hier zeker te eens te gaan kijken, een prachtige zaak! See you by the touch up
Behandeling door Nora•Permanente make-up (pmu)
Moira•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve meid, heel professioneel en behulpzaam. Thx :)
Behandeling door Nora•Wimper permanent
Annette•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een super lieve meid, die daarbij ook hygiënisch is en goed werk verricht. Zeker een aanrader!