It wqs ok. Had to wait a bit despite being on time.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anca•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Was mijn eerste keer browlamination. Geen makkelijke wenkbrauwen dus de juiste vorm krijgen was niet even makkelijk. Morgen terug om te bleken van de haren eronder en eindresultaat zien