Hele fijne browspecialiste! Mijn wenkbrauwen zagen er heel mooi uit.
Hafsa•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Alles weer top en met mooie wenkbrauwen de deur uit 👍🏻
Behandeling door Hediye•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Paulien•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Hele aardige meiden. Heel blij met het resultaat!
Justine•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Hello, I had my eyebrows done with you today and I left extremely disappointed. I specifically told the girl who did my eyebrows not to trim too much from the front of one eyebrow, but she ended up cutting much more than I asked and completely made the shape of my eyebrows uneven. I came all the way from Nieuwegein on a day with heavy rain and storms, only to pay for a service and leave with very poor results. I am very unhappy with the outcome and I don’t think I will be coming back
Leila•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer hier. De jonge dame kon mij goed adviseren en luisterde goed naar mijn wensen. Het resultaat is dan ook super!