Heel goed geholpen, hele lieve meid. Heb voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen en ben erg tevreden.
Anne•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling. Super mooi resultaat en hele fijne uitleg van Priya!
Pien•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk prima. Mijn afspraak op kort termijn kunnen verzetten. Erg fijn. Zowel de dame(s) op de Amsterdamse straatweg en Leidscherijn, zijn vriendelijk en denken met je mee. Tot snel weer.
Magna•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen, ik kreeg deskundig advies en heel blij met het resultaat!
Behandeling door Malak•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Brecht•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik ben vandaag geholpen door Malak wat een super behandeling. Zo precies en veel aandacht voor de behandeling en stemt het persoonlijk op je af. Echt een topper.