Afspraak met Keshia, kreeg eerst thee/ koffie en uitleg over de behandeling. In alle tijd en rust begonnen. Zeer gemoedelijke sfeer en personeel. Schone behandel ruimte en tijd voor tussentijdse vragen. Lieve en vriendelijke dames!
Esther•9 dagen geleden
Geverifieerde review
Superfijn geholpen en zeer tevreden.
Ans•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd in voor een gezellig praatje en zeer kundig. Ik heb weer mooie wenkbrauwen 🤗
Krista•19 dagen geleden
Geverifieerde review
Relaxed liggen, doet geen zeer, vertrouw hun en je gaat prachtig de salon uit. Super blij mee.