Bonusdochter kreeg voor de 1e x acrylnagels. Naomi nam de tijd voor haar en legde goed uit wat ze ging doen.
Behandeling door Naomi•Gelnagels
Julia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede behandeling. Er wordt goed en netjes gewerkt. Ze neemt de tijd en het resultaat is super, het voelt goed de nieuwe nagels, en ze blijven heel goed zitten.
L.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely nails, good price!
Behandeling door Naomi•
GelnagelsToon alles…
Hannah•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig. Zeer kundig, goed advies mooi eindresultaat. Topper!!