Het was heel schoon en ik vond de medewerker (Pervin) heel professioneel. Het was vrij snel klaar en ze vroeg me of ik vragen had er na. Heel leuke ervaring en ik zou zeker terug gaan.
Behandeling door Pervin•Laserontharen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super chille atmosfeer. Je voelt wat prikjes, maar niks pijnlijk.
Behandeling door Pervin•Laserontharen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk personeel
Behandeling door Pervin•Laserontharen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Topperssss
Behandeling door Pervin•Laserontharen
Samia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandelingen waren super lekker , goed advies, en helemaal niet duur .tuba is vriendelijk echt een aanrader .