In een woord geweldig professioneel vakkundig . Niet duur. tuba is erg aardig. En goede adviezen gegeven .
Behandeling door Tuba•
LaserontharenToon alles…
Debby•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Word heel goed geholpen en de salon is ook professioneel!
Behandeling door Tuba•Laserontharen
natasha•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een professioneel!
Behandeling door Tuba•Lichaamspakking
Fatima•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon! Ga er elke keer weer met veel plezier naartoe! Ga zo door :-)
Behandeling door Pervin•
LaserontharenToon alles…
Samantha•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zij doet haar werk met veel liefde en passie. Aller belangrijkste altijd met een glimlach ❤️ ze heeft zich enorm goed ontwikkeld in dit vak. Je kunt met een gerust hart langs voor de behandelingen bij The Circle of Beauty.❤️