Tugba is zo klant vriendelijk en leuk ! Ik voel me comfortabel naast haar. En ze doet haar werk met liefde ! 🌸
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Je voelt je echt op je gemak bij pervin ik durfde nooit te gaan maar dankzij haar schaam ik me nergens meer voor ! Ben super blij met haar . Ze gaf me ook goed advies over me gezicht wat ik het beste kan doen / gebruiken ❤️
Behandeling door Pervin•Laserontharen
Sarah•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader!
Behandeling door Pervin•Laserontharen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandelingen voor een goede prijs :)
Behandeling door Tuba•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chantal•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer tevreden over diode laseren , ik ben nu 3 keer geweest en zie al bijna geen haar meer ! Raad tuba iedereen aan