Helemaal tevreden met het resultaat en Destiny is een topper!
X.D.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel blij mee, zij was super lief, ging alles duidelijk uitleggen en de outcome was just amazing ❤️❤️❤️
J.C.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de 2de keer geweest en weer super tevreden met het resultaat!
Daarnaast heeft Destiny ook een hele fijne en relaxte energie waardoor je je direct op je gemak voelt.
Een echte aanrader !!
D.C.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
You never dissapoint. Thank you so much for these flawless brows!
J.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service, vriendelijk en een goede prijs! Echt een aanbeveling!