Het was mijn eerste keer lamineren en Destiny legde het stapsgewijs goed uit. Daarnaast ben ik super blij met het resultaat!
Behandeling door Destiny•Wenkbrauwen lamineren
Ayse•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect brows as usua 🔥👌🏾
Nancy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker een aanrader. Destiny is super lief en neemt haar tijd om de wenkbrauwen mooi te maken.
Suzainy •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij binnenkomst al een warme welkomsgroet en super liefdevol. Echt klantvriendelijk en goed advies van wat bij me zou staan. Er werd me stap voor stap verteld wat er ging gebeuren.Ik ben zo dankbaar en blij met het eindresultaat. Mijn wenkies zijn echt geweldig.