Voor mij een eerste keer. Super tevreden met het resultaat!
Behandeling door Meghan•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Margot•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer perfect gedaan ben super tevreden raad het mensen aan om hier te komen ze is zo vriendelijk en warm hartig persoon zelfs na een jaar weet ze nog wie je bent en je voelt je op je gemak bij haar dus raad het iedereen aan
Christina •7 maanden geleden
Geverifieerde review
Meghan heeft mijn wenkbrauwen weer fantastisch bijgewerkt. Ik ben nu al zo'n 3 jaar klant bij haar en wil geen ander meer!!!
Marleen •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Vakkundig en gezellig!
Laura•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik voelde me hier al bij de intake zeer welkom. Warm ontvangst, neemt de tijd en is ook zeker eerlijk over de verwachtingen. Mijn gemoedstoestand ging van 0 naar 10 toen ik het resultaat zag! Heeeeel erg bedankt!