Ik heb een super mooie lashlift en brow lamination gekregen bij The Glam Lab! Het personeel is aardig en ze zijn goed getraind in alle behandelingen. Ook is de sfeer in de salon erg fijn en rustgevend en voor iedereen toegankelijk. Zeker een aanrader.
Rana•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een super mooie lash lift gekregen bij Emily! Ben zeer tevreden met het eind resultaat en de sfeer was ook erg prettig :)
Jolinde•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wimpers laten liften en wenkbrauwen laten shapen en verven. Enorm blij me het resultaat. Kundig advies tijdens en na de behandeling
Michelle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg fijn geholpen door de junior stylist Emily. Er werd veel tijd en concentratie in het werk gestoken. Ik heb ook heerlijk kunnen ontspannen dus ik kom zeker terug!
Lianne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had mijn twijfels over of lamination mooi zou zijn bij mij. Ik kreeg eerlijk advies van de dame en ben heel blij met het resultaat.