Erg fijne salon en vooral de lieve dames die je helpen en vaak met je checken wat je wensen zijn en dat resultaat exact geven!
Evi•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Rustige sfeer, tevreden over de resultaten.
Behandeling door Algemeen Behandelaar 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wimperlifting
Suzanna•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerste keer in de salon, hangt een fijne, vriendelijke sfeer. Het is er erg netjes/schoon, wat heel prettig is. De behandeling werd goed uitgelegd en geweldig uitgevoerd. Voor het eerst dat ik geen prikkende ogen heb gehad tijdens een lash lift en het resultaat is echt bizar mooi. Mijn wimpers zijn niet te ver door gekruld of te weinig. Het zit nu na week 1 nog steeds perfect. Ik ga niet meer naar een andere salon! Dus voor een lash lift ga hier echt heen!!
Behandeling door Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wimperlifting
Veronique•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Everything was great. Friendly staff and great results.
Behandeling door Algemeen Behandelaar 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wimperlifting