Heel tevreden met mijn wimperlift. Mooi gelift resultaat en de salon was brandschoon
Jette•9 dagen geleden
Geverifieerde review
Pefect
Behandeling door Algemeen Behandelaar 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wimperlifting
Denise•12 dagen geleden
Geverifieerde review
Aardige medewerker, en een schone salon. Erg tevreden met het resultaat!
Behandeling door Algemeen Behandelaar 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wenkbrauwen lamineren
Barbara•19 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden geweest, maar de laatste tijd helaas niet meer. Vorige keer stond ik voor een dichte deur omdat er niemand was. Nu duidelijk aangegeven hoe mijn wimpers normaal gelift worden zodat ze niet in mijn oogleden prikken, maar dit is toch anders gedaan. Ze prikken nu in mijn oogleden en vallen opvallend snel uit. Ik heb gebeld en geappt, maar krijg geen reactie. Erg jammer. Eigenaresse was altijd top.
Behandeling door Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇬🇧•Wimperlifting
Kirsten•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik kwam hier voor een wimperlift behandeling. Ik kwam zelf een paar minuutjes te laat maar heb vervolgens 50 minuten gewacht op mijn behandeling. De eigenaresse was wel heel aardig en bracht me thee voor tijdens het wachten. Het hoofdkussen in de behandelkamer oogde niet zo schoon. Ze legde er alleen een papieren tissue op. Mijn wimpers waren 5 dagen mooi gekruld, maar daarna zakte de wimpers aan de linkerkant naar beneden. Daarnaast leken ze aan deze kant beschadigd. Het rechteroog was wel goe
Behandeling door Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wimperlifting