Super lieve dames, hele fijne behandeling echt een topbehandeling 10+ waardig!!!
Dina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker zen!
Hafidha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en meedenkend. Top om je haar te voeden en goed te laten verzorgen.
Nadia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker een aanrader! Had een week voor mijn bruiloft een proteïne behandeling gedaan en ben nog steeds tevreden! Mij zie je over 6 maanden terug!
Chaimae•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wij kwamen voor een weekendje naar Rotterdam en ons heerlijk laten verwennen.
Super vriendelijk onthaald en behandeling deed heel veel deugd.
Een aanrader om helemaal te ontspannen :)