Selam wa3laikoem,
Ik wil jou en je lieve super fijne medewerkers bedanken Ma Shaa Allah voor hun.Voor mij was het een heerlijk dagje. Ben verwend en ontspannen na een behandeling van jullie.
In Shaa Allah moge Allah swt jullie gezondheid schenken en jullie doen slagen.
Voor mij zijn jullie nummer 1.
Tot gauw In Shaa Allah
k.E.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk japanse haar spa behandeling gehad en er wordt altijd naar je wensen geluisterd je komt als ze ware zen de deur uit
S.D.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk behandeling gehad. Advies gekregen echt top Allahoemabrik
I.E.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon leuk personeel! Top service. Wij komen zeker terug.
Z.A.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve dame en erg gastvrij!! Hygiënisch is topp!!!