Perfect, zo vriendelijk geholpen en zo ontspannen de behandeling. Heerlijk ik kom zeker terug!
R.V.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen!! Een aanrader en neemt haar tijd!! Super tevreden een dikke 10!
F.O.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bedankt Sara voor m’n Botox behandeling. Ik moet het resultaat nog afwachten! Ik werd vriendelijk ontvangen in de salon, je voelt je welkom en heel persoonlijk behandeld. Ik kom zeker terug bij Sara! De prijzen zijn ook niet schrikbarend dus zeker een aanrader.
A.P.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring
F.E.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke medewerkster. Mijn hoofdhuid werd erg schoon en het was een fijne behandeling