Ik ben erg tevreden met mijn behandeling. Na een behandeling bij jou ga ik never meer naar een ander salon. Top service!!
M.S.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was ontzettend fijn, en de service was helemaal top! Ik kom zeker terug!
L.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sarah is lieve dame die mij goed heeft geholpen. Heeft aandacht en uitgebreid tips gegeven. En lekker verwend met lekkere dingen! Het resultaat is prachtig!
A.E.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb het als heel fijn ervaren. Echt een hele lieve dame die veel verstand heeft over allerlei soorten haartypes. Neemt er echt de tijd voor, legt alles goed uit en ook erg service gericht. Voor mij een absolute aanrader.
B.L.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een heerlijke Japanese scalp treatment gehad! Dikke aanrader en ga zeker terug!