Behandeld door Sana. Fijne en transparante communicatie, de head spa was heerlijk en heb goed advies gekregen voordat de proteinebehandeling startte. Heel blij met de behandeling
Alysha •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service en zo tevreden over de keratine, mijn haar is weer prachtig!
Hajar•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden weer! Goed en professioneel geholpen, heel te reden met het resultaat! Bedankt weer!
Assia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is de tweede keer dat ik bij The Hair factory BYSAARR ben geweest. En ik ben zeker tevreden met de behandelingen. Het heeft mijn haar heel veel geholpen. De dames zijn heel klantvriendelijk. Ik kom zeker vaker terug!