Super tevreden met mijn behandeling door Tanin. Ze is zowel erg vakbekwaam als lief en vriendelijk!
Sumeyra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super blij, goede service! Tanin is altijd vriendelijk en begripvol. Ook houdt ze je goed op de hoogte van de voortgang tijdens de behandelingen. Dank je wel!
Munevver•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Laser bar is the place to be! Behalve dat het mooi uitziet, wordt je ook echt lekker verwend! Er wordt altijd heel veel moeite gedaan voor je en de producten zijn AMAZING!
Narges•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige service, ben echt tevreden! Zowel het laseren als huidbehandelingen.
Ikram•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer nauwkeurige intake. Behandeling zeer zorgvuldig. Zeker als ik 't vergelijk met andere plek waar ik geweest ben in verleden. Tot de volgende keer