The environment is so nice and the staff totally professionals. Thanks for the great experience ❤️
Lena•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben goed geholpen goed advies gekregen producten van Obagi gebruik nu bijna 2 weken zie resultaat mee zeer te vreden.
Kolay•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super intake gehad! hele professionele, aardige dame. Een aanrader om hier langs te gaan. Dank je wel
Rani •bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was duidelijk, zij was echt aardig en vriendelijk. Kon ook alle vragen stellen die ik wilde.
Zehra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een intakegesprek gehad met Seyma. Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren. Seyma heeft de behandeling goed uitgelegd en al mijn vragen beantwoord. Ik heb dan ook gelijk een vervolgafspraak gemaakt om te starten met de laserbehandeling. Spannend...