Ik vond het leuk om weer door Suzana behandeld te worden, weer n beetje gekletst en gelachen als vanouds en ik ben weer met n prachtige glow vertrokken! Ik wens alle TLB meiden een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar 👍🏼❤️
Cally•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne behandelaar en plek om te komen. Intens genoten van mijn behandeling
Mine•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend prettige bejegening. Voelde ook een verschil qua behandeling, ogenschijnlijk meer haarzakjes kunnen behandelen dan de vorige keer. Heel tevreden!