Zoals altijd: Top! En heb weer gezellig gebabbeld met Cindy die je altijd op je gemak laat voelen, alsof je thuis bent! 😄
Cally•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie resultaat en jullie zijn te gezellig💜
Elif Figen Cankiz•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super netjes en professioneel behandeld, met een eerlijk verhaal over de maximale resultaten van de behandeling vanwege mijn blonde haar. 100% aan te raden!
Manon•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling can Cindy gehad. Ze voert haar behandeling heel goed en deskundig uit.