Top! Ik ben nu een aantal keer geweest en hoef me niet meer te scheren behalve net voor de behandeling, wat een uitkomst dat laser ontharen. Na 1 behandeling zag ik al direct resultaat. Daarnaast word er goed meegedacht over wat voor pakket bij je past. Je word goed op je gemak gesteld tijdens de behandeling en je krijgt ook een potje aloe mee voor na de behandeling. Heel tevreden 😁
Marthine•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg fijne service en vriendelijk personeel
Nadine•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd was het professioneel gedaan met veel kennis. En natuurlijk, The Laser Bar personeel is altijd vriendelijk! xxxx